Wednesday, May 15, 2013

Sanjati plivanje

Sta znaci kad sanjas da pliva?. Ja sam sinoc sanjao da plivam kroz neku mutnu i hladnu vodu vodu. I preksinoc sam to isto sanjao. Bojim se da cu i veceras to sanjati. A bude mi jako lose tad. Imam osjecaj da ne mogu doci do daha i jako me bole i svrbe noge. Onda kad izadjem iz vode, neka baba sa bradavicama po licu mi uvijek kao daje nesto da jedem, a ja kao necu da to uzmem jer znam da je otrovno. Ta hrana izgleda kao grasak sa mesom, ali ja u snu znam da to nije meso, a ni grasak. Mozete li mi reci sta to sve znaci? Osjecam se kao lud vec dva dana od tih snova.

Borite se da prebrodite tj. preplivate sve vase probleme koji su vas snasli u zivotu.
Baba predstavlja neku blisku osobu koja zeli da vam napakosti.
Grasak-biljka iz porodice mahunarki i njen simbol je skrivena mudrost ali i pohlepa.



No comments:

Post a Comment