Sunday, May 12, 2013

Sanjao sam plavu devojku

 Tumacenje sna plava devojka

Mladen D. 19 Kać

Jedne noci u decembru sanjao sam plavu djevojku, od nekuda mi se cinila poznata ipak kada sam joj prisao i rekao

- Ćao malena -
Ona mi uzvrati zacudjenim pogledom i rece mrtva ladna
- Izvini mi se znamo?
- mislio sam da smo se upoznali, djelujes mi poznato, znas imao sao jednu prijateljicu koja je isto tako jednom se zatekla u slicnoj situaciji kao ja -
Vidjeh da je zainteresovana za moju priču i da trza na mene, tu sam ja upotrijebio sav svoj zavodnicki repertoar i znao sam da je pecena kad sam joj rekao
- J*bo bih te nesta pitat -
Koketno se nasmijala i obliznula usne i rekla samo izvoli i otkopcala jos jedno dugme otpuhujuci u svoje siske kao u fazonu sto je ovdje vruce.
Snaznom rukom mojom punom nabreklih vena od redovnog treninga prodjoh joj kroz kosu plavu, ona zatreperi kao list na vjetru. Prodjoh joj jos jednom snaznom rukom kroz kosu, a moju lijevu ruku koja je kao grom lagano naslonih na njeno rame. Zagledah se u njenu kosu, pa u njene smaragdno karibsko morska voda oci i rekoh. Zelis da me poljubis sa jezikom Zanet?
- Zanet? rece ona sa neskrivenim cudjenjem
- Pa ti mi ni ime ne znas, a usudio si se da mi svoje bogovski izvajane ruke provlacis kroz dugu plavu kosu koja je prirodna budi receno..
- Ne znam kuda ovo vodi - dodade ona
- Pa znas li ti koliko ti meni toga znacis - rekoh odlucno, iako sam glumio odlucnost
(grubi muski glas imitira vazdusnu opasnost)
- Eto - rekoh - pozar zbog tebe - uvijek sam znao da nametanje krivice pali kod zena.
- Ma nije zbog mene - rece al vec malo odobrovoljena, pogleda me ko tigar zebru i rece - hajdemo kod tebe -
Kucu nisam imao kao ni stan i velika panika me uhvatila sta sad da radim i posto je bila naivna rekoh - necemo, iskoristices me hahahahahah..
- Hocu - rece skoro odlucno, ali i dodade - zivjela sam dugo sa ljudima koji nemaju taj osjecaj kada su presli mjeru, pogledaj u nebo, pogledaj u nebo, pogledaj u nebo
- eo gledam je8o te bog - sta ima na nebu, osim sto je plavo?


I tu se probudim gledajuci u nebo posto imam te moderne krovne prozore. Mozete li mi pomoci i reci sta znaci sanjati nebo?

Tumači snova:

Sanjati plavo nebo ima pozitivan smisao

1 comment:

  1. sanjala sam plavog nepoznatog zgodnog muskarca na nekom putovanju.Uputio mi je neki kompliment, i razisli smo se, kada sam ga ponovo ugledala bilo je to kao u nekoj cekaonici gdje sam se ja glasno pitala gdje su mi kljucevi (samnom je bila i prijateljica) da bi mi jedna starija zena rekla da su u torbici mojoj, a ja joj na to kazem : a pratila si me gdje stavljam, ona meni : Pa htjedoh te upozorit da pazis ispast ce ti ali nije moje da se mijesam. Ja sam njoj rekla : Hvala draga gospodjo.Plavokosi se izvrnuo onako polulezeci i naoko spavao, slucajno sam bacila pogled na njega a on je poluotvorenih ociju me pogledao i digao prst u zrak u znak komplimenta, kao ''svaka cast''
    Molim vas sta to znaci ??

    ReplyDelete