Saturday, May 25, 2013

Porodica familija rodbina

Porodica, familija ili rodbina u snu predstavlja sigurnost toplini i lepe emocije. Postoje i druga tumacenja pojavljivanja porodice u snovima ukoliko vasi odnosi sa porodicom nisu na zadovoljavajucem nivou. Tada pojavljivanje porodice u snu se moze tumaciti kao izraz ogorcenja ili ljubomore sve u zavisnosti od vasih odnosa unutar familije.
Ukoliko je vasa porodica drugacija u snovima nego u stvarnosti to znaci da zelite da se distancirate od vase porodice ili familije.

Tudja porodica u snovima je simbol zajednistva. Taj san sluzi kao podsetnik daj je porodica uvek na prvom mestu da seve ostalo prolazi ali da je porodica uvek tu.

8 comments:

  1. Volela bih ako bi mogli da mi protumacite san.Sanjala sam ako placemu snu jer mij pokojni zet nije zahranjen nego je potonuo negdje u reci.Kad smo ga nasli on je kao mrtav ali na tren je ozivio i ja placem.Drugi dio sna idem na utakmicu kupujem kartu od 3e(to mi je ostalo upecatljivo) i to kod cigankr koja me uhvati za ruku i pocne da mi gata u dlan.Savjetyje me kako da postupam sa momkom koji mi se svidja a nije uzvraceno,svake se reci secam .Sanjam kako sam dobila sjediste 33,30 tribina JUG.i secam se jos da sam kupila stikle plavo bez koje mi se jako svidjaju.

    ReplyDelete
  2. Molila bih da mi protumacite san.Sanjala sam kako mog pokojnog zera izvlace iz neke reke a in je na tren ozivio i ja tu bas mnogo placem.On jeste mrtav al tu djeluje jako lijepo 0.o .onda sanjam kako odlazim na utakmicu,kupujem kartu od 3 e(to mi jeostalo upecatljivo) kartu kao ovjeravam kod neke ciganke koja pocinje da mi gata u dlan.Govori mi kako da se ponasam prema momku koji mi se jako svidja a nije uzvraceno(svake se reci secam) onda mi ona pomaze da dobijem kartu...sjecam se da je na karti pisalo sjediste 33,30,tribina JUG,ispred koje sam se nasla u trenu.tu se san prebacuje i ja sanjam kako obuvam nove plavo bez stikle koje mi se jako svidjaju.Ne bih vas ovoliko smarala ali imam osjecaj da mi je san jako bitan zbog svega sto trenutno dozivljavam.

    ReplyDelete
  3. Sanjala sam da mi mama javlja preko telefona da mi je otac poginuo..Vristala sam u snu..Sta to znaci?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Produzila si ocu zivot.. I radovaces se šŸ˜ nista opasno, uzivaj...

      Delete
  4. Sta znaci kada sanjas zaovu sestru od muza

    ReplyDelete
  5. Da li možete da mi protumačite san?
    Sanjala sam veliko porodično slavlje, mislim da je u pitanju bila neka svadba. Sećam se dva autobusa, bele boje. Sećam se da sam nosila haljinu bele boje, i da sam u rukama držala neku igračku. Na tom okupljanju sam srela simpatičnog nepoznatog momka sa kojim sam iÅ”la svuda. Sećam se da kada smo izaÅ”li iz autobusa, stali smo kod jednog zelenog brega, na kojem su bile postavljene drvene kućice, i tu su stajali svi meni poznati ljudi. Kada sam se pozdravila sa momkom koji mi se svidja, doÅ”ao je red da se pozdravim sa njegovim blizancem, i malo sam se okliznula ali me je taj njegov blizanac povukao ka sebi, uhvatio za struk umesto da me poljubi u obraz kao Å”to sam ja njega krenula, on me je ugrizao za uvo, nasmejao se i Å”apnuo mi neÅ”to. Sećam se da sam u tom trenutku imala osećaj krivice zbog neznanca. Nakon toga sam sa sve igračkom u rukama i neznancem krenula ka nekom jezeru, gde sam i pala, i sećam se da sam opustila ruke i noge, i igračka je krenula da pluta ka gore. Ne sećam se da li sam izaÅ”la iz vode.

    ReplyDelete